- Операційний директор ТОВ Візит Гарант <p><strong>Досягнення:</strong></p>
<p>Зростання рентабельності компанії з 13% до 24% (2017-2019рр).</p>
<p>Збереження рівня рентабельності на рівні 14% під час падіння ринку 2020-2021.</p>
<p>Розробка та успішна реалізація інвестиційного проекту (будівництво критого спортивного майданчику), зростання об’єму продажів на 10% .</p>
<p>Мінімізація витрат на обслуговування (знижено на 20%) завдяки впровадженню системі організації та контролю закупівель.</p>
<p>Розробка фірмових стандартів обслуговування. Рівень задоволеності клієнтів (nps) виріс з 57 до 89 %.</p>
<p>Впровадження суттєвих змін у системи мотивації, роботи з клієнтами, звітності, контролю. Збільшення кількості менеджерів, виконуючих особистий план продажу з 25% до 63%.</p>
<p>Збереження та постійний розвиток команди ключових співробітників, ріст рівня лояльності до компанії.</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>управління та контроль операційної діяльності компанії (продаж, клієнтський сервіс, фінанси, адміністративна, господарська діяльність);</li><li>планування бюджету, оптимізація адміністративних та операційних витрат;</li><li>аналіз параметрів діяльності компанії, звітність перед власниками;</li><li>розробка та контроль бюджетів;</li><li>організація та координація всіх внутрішніх процесів; </li><li>створення алгоритмів роботи для персоналу різних департаментів; </li><li>оптимізація внутрішніх закупівель матеріалів та послуг;</li><li>створення та впровадження системи мотивації, навчання співробітників.</li></ul>
- административный директор ТОВ Візит Альянс <p><strong>Досягнення:</strong></p>
<p>Регламентація основних процесів компанії, що полегшило інтегрування нових співробітників у роботу за меншу кількість часу.</p>
<p>Покращення операційної ефективності керування за рахунок чіткого визначення цілей, задач, зон відповідальності, ключових показників.</p>
<p>Запуск та налагодження роботи відкритого аквапарку на 400 людей одночасно (Очаків, п. Чорноморка). </p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<ul><li>управління та контроль операційної діяльності: господарська діяльність, організація харчування, надання послуг: педагогічних, оздоровчих, медичної допомоги;</li><li>підготовка комплексу до сезону: ремонти, реконструкції, приведення в порядок локацій та території;</li><li>організація роботи їдальні;</li><li>комплектація сезонного штату, навчання, контроль, мотивація, створення інструкцій;</li><li>контроль витрат в рамках затвердженого бюджету;</li><li>робота з державними органами, перевірками;</li><li>закупівлі (продукти, меблі, канцелярія, насоси, основні засоби, розхідні); </li><li>організація прибуткової роботи аквапарку.</li></ul>
Досвід роботи 10 років директором заміських дитячих комплексів на
на Jobs.uaмісць.
Забезпечення працездатності комплексу, його адміністративно-господарської діяльності.
Розробка та впровадження заходів, спрямованих на скорочення матеріальних, фінансових і? Адміністрування та оперативний менеджмент
? Планування та розподіл завдань
? Бюджетування доходів та витрат
? Аналіз економічних показників роботи , вміння їх покращити
? Організація забезпечення матеріально-технічного постачання підприємства
? Проведення закупівель, пошук постачальників, організація внутрішніх тендерів
? Підтримка актуальності внутрішніх регламентів і нормативних документів компанії
? Розробка та впровадження показників ефективності роботи підрозділів компанії
? Підбір адміністративного персоналу і організація його роботи
? Забезпечення безперебійної роботи офісу, спілкування з орендодавцями