- оператор 1с кассир Нова Пошта <p>Розрахунок клієнтів, ведення 1с компанії, прийом та видача посилок та ведення відповідної документації. Виконання обов‘язків замісника керівника та працівника складу. Робота з клієнтами, обробка заперечень та конфліктних ситуацій. </p>
- диспетчер в call center Аква Маркет <p>Обробка вхідних дзвінків від кур‘єрів та здійснення вихідних дзвінків клієнтам компанії. Вирішення конфліктних ситуацій та комунікація з працівниками та клієнтською базою. Ведення 1с компанії</p>
Развитие в новой сфере и познание тонкостей разных деятельностей. Желание трудоустройства и помощь в дальнейшем развитии компанииКоммуникабелен, стрессоустойчив, многозадачен, пунктуален, быстро обучаюсь.