HR-менеджер, Адміністратор офісу, Менеджер з персоналу

Персонал в Николаев. HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 18 000 грн.
  • 13 лет 6 мес
  • Николаев
  • Миколаївський Політехнічний Технікум (друга освіта)

Опыт работы

  • SMM-менеджер Фрілансер <p>1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)<br />2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.<br />3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.<br />4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації.</p>
  • директор ТОВ "Ландас Миколаїв" <p>-Відкриття, розвиток підприємств та розширення видів діяльності.<br />-Фінансовий аналіз, планування бухгалтерського і податкового обліку, управління консалтинговою бухгалтерією.<br />-Юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.<br />-Підготовка угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди нерухомості, включаючи офіси та гостьові квартири.<br />-HR-менеджер.<br />-Контроль та управління кадровим діловодством.<br />-Організація відряджень, бронювання квитків та проживання, та належного звітування.<br />-Управління охороною праці.<br />-Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства.<br />-Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій зовнішньоекономічної діяльності.<br />-Успішне проходження перевірок різних державних структур.<br />-Дотримання міжнародного кодексу поведінки, внутрішніх інструкцій та процедур.</p>
  • Директор ТОВ "ТЕХВІТА" <p>- Розробка стратегії фінансового планування, включаючи бюджетування, прогнозування доходів та витрат, управління ліквідністю і капіталом компанії. Встановлення мети і ключових показників ефективності для оцінки фінансових результатів.<br />- Фінансовий аналіз показників компанії: дохід, витрати, рентабельність і оборотність активів. Формування фінансової звітності. Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства. Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій.<br />- Оцінка і прогнозування фінансових ризиків і розробка стратегії для їх управління. Встановлення системи контролю помилок або неправильного використання коштів.<br />- Управління фінансовими операціями компанії, бухгалтерськім і податковим обліком (управління консалтинговою бухгалтерією), фінансовою звітністю, операціями з оплати, оподаткуванням, фінансовим плануванням, інвестиціями і управлінням активами.<br />- Взаємодія з банками та фінансовими установами і іншими зовнішніми сторонами щодо фінансових угод, кредитів, інвестицій тощо. <br />- Встановлення та підтримка партнерських відносин зі зовнішніми фінансовими партнерами, ведення переговорів, юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.<br />- Підготовка угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди нерухомості, включаючи офіси та гостьові квартири.<br />- HR-менеджер. Контроль та управління кадровим діловодством, ведення співбесід, набір та управління персоналом. Організація відряджень, бронювання квитків та проживання, належного звітування. Управління охороною праці. Контроль і розподіл завдань, розвиток персоналу, навчання та мотивація. Забезпечення ефективної комунікації та співпраці з іншими відділами компанії.<br />- Забезпечення виконання фінансових стандартів, законодавства. Контроль дотримання фінансових вимог і нормативів, а також участь у внутрішньому і зовнішньому аудитах. Успішне проходження перевірок різних державних структур.<br />Дотримання міжнародного кодексу поведінки, внутрішніх інструкцій та процедур.</p>
  • бухгалтер Консалтингова бухгалтерія <p>Ведення бухгалтерського та податкового обліку, первинної документації в програмах 1С 7.7 і 1С 8.2, для приватних підприємців і юридичних осіб різних форм оподаткування і видів діяльності. <br />Оплата через інтернет-банкінг різних клієнт-банків. <br />Робота в програмі M.E.Dок як ліцензійному, так і в демо-версії. <br />Ведення кадрового діловодства. <br />Формування податкової звітності.</p>
  • бухгалтер ТОВ "Електромаркет Таврії" <p>Контроль і формування документообігу по підрозділу.<br />Введення обліку по торговим представникам.<br />Дебіторська заборгованість і взаєморозрахунки з контрагентами.<br />Кадрове управління, взаєморозрахунки з підзвітними особами. <br />Транспортна логістика. Контроль витрат по ПММ.<br />Формування маршрутів і gps - контроль в програмі "Глобус", з рознесенням за координатами в 1С.<br />Облік подорожніх листів і розрахунок амортизації.</p>
  • головний бухгалтер ТОВ "Вулкан-Н" <p>Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку (програма 1С Бухгалтерія-8.2)  єдиний податок на прибуток (4 група), і статистичної звітності в програмі MEDOC (щомісячної, квартальної, річної).<br />Контроль, аналитика та планування фінансового розвитку. <br />Здійснення платежів у клієнт-банкингу.<br />HR-менеджер. Кадрове діловодство.<br />Подача звітності, проходження перевірок державних структур. <br />Переорганізація видів діяльності.</p>
Висока організованість та здатність до керування багатьма завданнями одночасно.
Відмінні комунікаційні та міжособисті навички для співпраці з різними командами та керівництвом.
Досвід у роботі зі звітністю та фінансовими документами.

Образование / Дополнительное образование

  • Миколаївський Політехнічний Технікум (друга освіта) Бухгалтерія