Головний бухгалтер

Персонал в Харьков. Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:

Опыт работы

ШАРАПОВА ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА


Дата народження: 26. 07. 1983 року.


Місто : Харків


Ціль: посада фінансового директора, головного бухгалтера.




Освіта:


на Jobs.uaр.р.Харківський Національний Аерокосмічний Університет ім. М.Є.Жуковського


факультет В«ФінансиВ», спеціальність В«ФінансиВ», диплом спеціаліста.




Досвід роботи:




Головний бухгалтер


Серпень 2011-жовтень 2013 р. ПП В«АЛЕКСЄЄНКОВ» ( виробництво , оптова та роздрібна торгівля), м. Харків.


Функціональні обов’язки:


  • розробка облікової політики підприємства;
  • ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  • здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
  • надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
  • податкове планування ,розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
  • взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
  • облік ТМЦ, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок заробітної плати;
  • участь у перевірці та погодженні договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документами;
  • підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.

Головний бухгалтер


Листопад 2013- жовтень 2017 р. ТОВ В«ЛТ-РЕСУРСВ» (оптова та роздрібна торгівля) , м. Харків


Функціональні обов’язки:


  • робота з первинними документами та контрагентами;
  • підготовка та здача звітів до контролюючих органів;
  • моніторинг чинного законодавства та своєчасне впровадження змін до бухгалтерського та податкового обліку;
  • формування пакета документів на отримання банківських кредитів;
  • ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів;
  • ведення касового обліку;
  • ведення таблиць для звітування про доходи і витрати;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
  • взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
  • облік ТМЦ, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок заробітної плати;
  • облік розрахунків з іноземними покупцями та постачальниками, філіями, складання податкової та статистичної звітності, розрахунок консолідованого податку на прибуток;
  • контроль відображення розрахункових та касових операцій у національній та іноземній валютах у бухгалтерському обліку;
  • контроль обліку товарно-матеріальних цінностей ,розрахунків, амортизації основних засобів та нематеріальних цінностей.

Фінансовий директор


Лютий 2016 – по теперішній час, ТОВ В«УКРІМПЕКСВ» ( надання в оренду комерційної нерухомості), м. Харків


Функціональні обов’язки:


  • планування та бюджетування , ведення фінансової та управлінської звітності;
  • розробка та виконання програм щодо підвищення прибутковості об’єкта;
  • створення та аналіз фінансової і управлінської звітності компанії;
  • контроль координація та аналіз фінансових потоків компанії
  • участь у прийнятті стратегічних рішень компанії;
  • розрахунок витрат та ціноутворення;
  • управління та вдосконалення фінансовими процесами;
  • підготовка бізнесу до залучення інвестицій.

Професійні навички:


  • володію комп’ютером (знання MS Office, Microsoft Exсel , 1С Бухгалтерія, M.E.Doc.,кабінет платника податків;
  • досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
  • досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
  • досвід проходження перевірок контролюючими органами;
  • уміння працювати в системах В«Клієнт-БанкВ», В«Інтернет-БанкВ»;
  • досвід підготовки та підписання контрактів;
  • знання податкового законодавства;
  • досвід ведення переговорів;
  • уміння працювати в команді;
  • навички управління персоналом.

Особисті якості:


Комунікабельність, увага до деталей, скрупульозність у роботі з документами, уміння працювати з великою кількістю інформації та виконувати декілька задач одночасно, дисциплінованість, відповідальність, психологічна та фізична стійкість.




Додаткова інформація:


Сімейний стан: розлучена


Діти: так


Можливість відряджень: так