- product manager bodo <ul><li>Керувала повним циклом запуску нових послуг: від дослідження та пошуку партнерів, створення тз, до координації запуску та подальшого аналізу метрик;</li><li>Співпрацювала з командами AM, web, щоб забезпечити своєчасний запуск послуг з високим попитом;</li><li>Вела перемовини та будувала партнерські відносини з B2B-провайдерами, щомісяця укладаючи 1–3 нові угоди щодо масштабування послуг;</li><li>Менторила нових PM в команді. Оптимізувала онбординг-процес для PM-команди, скоротивши адаптацію з 3 міс до 7 тижнів.</li></ul>
- HR Manager TJHelpers <ul><li>Займалась пошуком та повним циклом відбору IT та nonIT спеціалістів різних рівнів кваліфікацій;</li><li>Проводила онбординг та офбординг для працівників. Створювала особисті плани розвитку, програми мотивації та розвитку співробітників.</li></ul>
- SEO (SERM) ArtDock <ul><li>Розвивала PBN сітку. Створила та оптимізувала 30+ блогів та YouTube каналів;</li><li>Займалась лінкбілдингом (Crowd), нарощувала посилальну масу на сторінки з цільовими публікаціями замовників.</li></ul>
Шукаю компанію, в якій зможу впливати на розвиток і масштабування продукту, та створювати цінність для користувачів та бізнесу. Маю 1 рік досвіду роботи продуктовим менеджером у В 2В + В 2С е-commerce продукті. Спеціалізуюсь на покращенні користувацького доHard skills
- Розуміюсь на Unit-економіці, вмію визначати та працювати з основними метриками успішності бізнесу;
- Знаю основи UX/UI та дизайн мислення, маю хорошу надивленість;
- Вмію робити якісний, цільовий CustDev;
- Вмію проводити A/B-тестування та оптимізацію продукту;
- Маю навички формування бізнес-вимог і постановки задач;
- Вмію розробляти стратегію продукту на основі аналізу ринку, конкурентів, ЦА та менеджерити процес її реалізації;
- Вмію формувати гіпотези та пріоритезувати фічі;
Soft Skills
- Маю високий емоційний інтелект, емпатію та критичне мислення;
- Розуміюсь на користувацьких патернах поведінки та психології споживача;
- Маю досвід фасилітаторства та декомпозиції задач;
- Вмію просто пояснювати складне, вести конструктивні дискусії та використовувати Data-driven підхід в керуванні продуктом.