Операційний директор

Персонал в Львов. Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • договорная
  • 20 лет 6 мес
  • Львов
  • Національний університет “Львівська політехніка”

Опыт работы

  • Директор, Засновник (приватний підприємець) YANKA <p>Організація підбору приміщення, проєктування та запуск магазину з нульового циклу.</p> <p>Визначення цільової аудиторії та позиціювання, підбір постачальників, формування</p> <p>асортиментної та цінової політики, підбір та навчання співробітників, розробка і реалізація</p> <p>маркетингової стратегії спрямованої на залучення та утримання клієнтів.</p> <p>Операційне управління роботою магазину, контроль за дотриманням стандартів</p> <p>обслуговування та мерчандайзингу, організація складського обліку та інвентаризації,</p> <p>ведення фінансової звітності, контроль за доходами та витратами в CRM системі</p> <p>розробленій мною за допомогою MS Excell та макросів під потреби бізнесу, організація</p> <p>акцій, розпродажів та інших заходів для стимулювання продажів. Робота з соціальними</p> <p>мережами та іншими онлайн-платформами.</p> <p>Вихід на плановий прибуток вже в другий місяць роботи магазину, завдяки організації</p> <p>роботи магазину та агресивній маркетинговій стратегії, дотримання плану продаж.</p>
  • Директор, Співзасновник (приватний підприємець) АВ-ЛЮКС <p>Організація підбору приміщень, проєктування та запуск офісів з нульового циклу.</p> <p>Визначення цільової аудиторії та позиціювання, налагодження співпраці з виробниками,</p> <p>формування асортиментної та цінової політики, підбір та навчання співробітників,</p> <p>розробка і реалізація маркетингової стратегії спрямованої на залучення та утримання</p> <p>замовників.</p> <p>Операційне управління роботою мережі, оптимізація бізнес-процесів, контроль за</p> <p>дотриманням стандартів обслуговування, організація логістичних процесів, ведення</p> <p>фінансового та управлінського обліку, в CRM системі розробленій мною за допомогою</p> <p>MS Excell та макросів під потреби бізнесу, організація заходів для стимулювання</p> <p>продажів. Робота з соціальними мережами та іншими онлайн-платформами. Робота з</p> <p>замовниками в секторі B2B.</p> <p>Вихід в прибуток з першого місяця роботи першого відкритого офісу, завдяки спланованій</p> <p>рекламній компанії, розвиток мережі до 5 офісів, управління та контроль за роботою</p> <p>співробітниками компанії, дотримання плану продаж.</p>
  • Менеджер з логістики, Менеджер з продажу, Керівник відділу продажу ЄВРОФАСАД <p>Почав роботу в компанії з позиції у відділі логістики, де я займався оптимізацією</p> <p>складських запасів, контролем за дотриманням термінів доставки. Цей досвід дозволив</p> <p>мені глибоко зрозуміти операційні процеси компанії та розвинути навички планування і</p> <p>координації.</p> <p>Потім був переведений на посаду менеджера з продажу, у цій ролі я відповідав за роботу</p> <p>з постійними клієнтами, пошук і залучення нових клієнтів, ведення переговорів, укладання</p> <p>договорів, виконання планів продажів, активно розвивав клієнтську базу.</p> <p>Мої досягнення в продажах і глибоке розуміння бізнесу привели до призначення мене на</p> <p>посаду керівника відділу продажів. У цій ролі я займався управлінням відділом продажу,</p> <p>аналізом ринку, плануваням обсягів продажу, контролем за дебіторською</p> <p>заборгованістью, успішно керував відділом, сприяючи зростанню обсягів продажу.</p>
  • Менеджер з продажу АЛМА <p>Ведення переговорів та укладання угод. Проведення переговорів з клієнтами, виявлення</p> <p>потреб. Підготовка комерційних пропозицій. Укладення договорів і супровід угод. Робота із</p> <p>запереченнями. Виконання плану продажів.</p>
Мета пошуку роботи самореалізація, розвиток, фінансова винагорода.Знання і навички
Управлінські здібності, Організаторські здібності, Аналітичні здібності, Навички оптимізації
бізнес-процесів, Навички роботи з юридичними документами, Навички роботи з
фінансовими документами та звітністю, Комунікативні навички, Здатність швидко
навчатись, Стресостійкість, Водійські права категорії B, Професійне володіння ПК на рівні
розробника, MS Office, CRM, Знання роботи e-commerce, Швидка адаптація до нового
програмного забезпечення.

Додаткова інформація
Завдяки 17 рокам підприємницької діяльності оскільки вона належала до категорії малого
бізнесу я суміщав та виконував обов’язки:
Операційного директора – створюючи бізнес-процеси з нуля та оптимізуючи їх,
налагоджував управлінський облік на базі CRM, та контролював операційну діяльність.
Комерційного директора – займаючись аналізом конкурентного середовища, досліджував
ринок збуту, займався ціноутворенням та створенням комерційних пропозицій.
Фінансового директора – займаючись аналізом фінансових потоків, налагоджував
фінансовий облік на базі CRM, формував звітність BS, CF, P&L, для аналізу та прийняття
рішень стосовно ефективності роботи та бюджетування.
Директора з маркетингу – розробляючи та впроваджуючи заходи націлені на ефективне
залучення цільової аудиторії, та розширення ринку збуту.
Директора з продажу – займаючись управлінням та навчанням команди менеджерів,
розробкою скриптів продаж, встановлення планів продаж, та контролем їх виконання.

Образование / Дополнительное образование

  • Національний університет “Львівська політехніка” Факультет САПР, спеціальність “Комп’ютерні науки”
  • Львівський обласний навчальний центр Міністерства статистики України Бухгалтер-економіст промислових підприємств