Адміністративний помічник, Онлайн-офіс-менеджер, Контент-менеджер, Копірайтер, Перекладач.

Персонал в Белая Церковь. HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 15 000 грн.
  • віддалена робота
  • 17 лет 9 мес
  • Белая Церковь
  • Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського

Опыт работы

  • Організаційний директор Life Division Ltd. (Будапешт, Угорщина) <p>- Організація внутрішньої комунікації та документообігу<br /> - Підготовка навчальних програм і координація навчання співробітників<br /> - Ведення листування та підготовка презентаційних матеріалів<br /> - Робота з клієнтами та організація онлайн-конференцій<br /> - Адміністративна підтримка команди менеджерів і консультантів</p>
  • Керівник дирекції KTK Finances Inc. (Квебек, Канада) <p>Організація роботи офісу та навчання співробітників<br /> - Ведення клієнтської бази та документообігу<br /> - Комунікація з міжнародними клієнтами, оформлення SWIFT-документів</p>
  • Адміністративний помічник, Онлайн-офіс-менеджер Благодійна організація "Благодійний фонд IT – Паросток <p>· Проведення переговорів з потенційними партнерами та інвесторами · Контроль за навчальним процесом, який реалізується Фондом · Підготовка контенту для сайтів:<br /></p> <p>it-sprout.org.ua; iteens.co.ua; eij.com.ua; konsultanty.com.ua; laptop-5kl.pages.dev; trainee.digital; topizda.to; h4w.com.ua. · Написання статей для ЗМІ та створення постів для соціальних мереж · Ведення ділового листування від імені Фонду</p>
Отримання віддаленої роботи з повною зайнятістю на посадах: офіс-менеджер / адміністратор / фахівець з підбору персоналу / співробітник кол-центру.

• Ведення ділової переписки з клієнтами, партнерами, інвесторами
• Адміністративна підтримка керівника/команди
• Організація онлайн-зустрічей (Zoom, Google Meet)
• Написання та редагування текстів: статей, презентацій, листів, описів
• Підготовка контенту для соціальних мереж, сайтів, презентацій
• Переклад та редагування текстів (українська, російська, англійська)
• Онлайн-презентації та комунікації з аудиторією
• Досвід роботи з CRM, Google Workspace, MS Office
• Відповідальна, уважна до деталей
• Вмію працювати з великим обсягом інформації
• Високий рівень письмової та усної комунікації
• Наявність стабільного інтернету та обладнання для дистанційної роботи


Образование / Дополнительное образование

  • Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського Факультет слов’янської філології та журналістики (заочно)Журналістика
  • Кримський агротехнічний університет Фінансовий факультет Облік і аудит
Полезные ссылки

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Посмотрите похожие вакансии на Jobs.ua