Офіс-менеджер, Адміністратор, Фахівець з підбору персоналу, Співробітник call-центру

Персонал в Белая Церковь. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 15 000 грн.
  • удаленная работа
  • 13 рок. 9 міс.
  • Белая Церковь
  • Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського

Досвід роботи

  • Організаційний директор Life Division Ltd. (Будапешт, Угорщина) <p>- Організація внутрішньої комунікації та документообігу<br /> - Підготовка навчальних програм і координація навчання співробітників<br /> - Ведення листування та підготовка презентаційних матеріалів<br /> - Робота з клієнтами та організація онлайн-конференцій<br /> - Адміністративна підтримка команди менеджерів і консультантів</p>
  • Керівник дирекції KTK Finances Inc. (Квебек, Канада) <p>Організація роботи офісу та навчання співробітників<br /> - Ведення клієнтської бази та документообігу<br /> - Комунікація з міжнародними клієнтами, оформлення SWIFT-документів</p>
Отримання віддаленої роботи з повною зайнятістю на посадах: офіс-менеджер / адміністратор / фахівець з підбору персоналу / співробітник кол-центру.

Відповідальна, уважна, вмію розставляти пріоритети. Швидко адаптуюсь до нових умов, вмію працювати віддалено та самостійно. Маю високу мотивацію та орієнтацію на результат

Освіта / Додаткова освіта

  • Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського Факультет слов’янської філології та журналістики (заочно)Журналістика
  • Кримський агротехнічний університет Фінансовий факультет Облік і аудит
Корисні посилання

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Подивіться схожі вакансії на Jobs.ua