Коротка інформація: маю досвід роботи Головним бухгалтером десять років, Керівником практики трансфертного ціноутворення п’ять років, податковим консультантом, консультантом з трансфертного ціноутворення – сім років. Володію навичками управління командою, управління проектами, ведення переговорів
Освіта:
Бухгалтерський облік та аудит, ступінь магістра (Київський Національний Економічний Університет, Київ)
Ключові компетенції:
- консультування у сфері трансфертного ціноутворення великих підприємств різних галузей економіки (аграрний бізнес, торгівля паливом, енергетична галузь, харчова промисловість, поліграфічна промисловість, переробна промисловість, дистриб 039;юторський бізнес, послуги)
- обґрунтування умов угод щодо відповідності принципам трансфертного ціноутворення з метою оптимізації оподаткування (різне рішення для кожного окремого випадку)
- формування та управління проектними командами (7 осіб)
- залучення та успішне ведення великої кількості клієнтів (від 60 клієнтів)
- ведення переговорів та доведення клієнтів до бажаного результату
- захист проектів перед клієнтами
- навчання персоналу суміжних підрозділів та зовнішніх компаній на тему трансфертного ціноутворення
- виступи на конференціях, форумах (у рамках популяризації бренду компанії та послуги)
- написання статей для профільних журналів
- ведення (модерація) конференцій
- проведення презентацій
Досвід роботи
Nexia DK
квітень 2023
senior tax
Обов’язки:
- підготовка, перевірка правильності підготовки, фіналізація документацій з трансфертного ціноутворення;
- проведення економічного аналіз, вибір та розрахунок показників рентабельності КО;
- управління проектними командами
- консультування у сфері трансфертного ціноутворення, підготовка відповідей на запити контролюючих органів у сфері ТЦО;
- проведення внутрішнього навчання
АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ В«MGI P.S.P. AUDITВ» лютий 2017 – березень 2023
керівник практики трансфертного ціноутворення
Напрямок діяльності – аудит, податковий консалтинг, консалтинг у сфері ТЦО, аутсорсинг
бухгалтерського обліку
Обов’язки:
- координація роботи практики трансфертного ціноутворення;
- формування та управління проектними командами (7 осіб)
- управління проектами
- залучення та успішне ведення великої кількості клієнтів (від 60 клієнтів)
- ведення переговорів та доведення клієнтів до бажаного результату
- підготовка документацій з трансфертного ціноутворення та звітів про контрольовані
операції для підприємств різних галузей економіки
- консультування у сфері трансфертного ціноутворення
- навчання персоналу суміжних підрозділів та зовнішніх компаній по темі трансфертного
ціноутворення
Компанія В«EUCONВ» січень 2011 – лютий 2017 років
головний бухгалтер, аудитор, податковий консультант
Напрямок діяльності – аудит, адвокатські та юридичні послуги
Обов’язки:
- У рамках займаної посади головного бухгалтера здійснювала контроль облікової функції компанії, підготовка фінансової інформації станом на кінець місяця, року з метою складання звітності з прибутку, фінансової звітності та внутрішньої звітності для інвесторів, складання бюджетів компанії та контроль за їх виконанням.
Здійснювала контроль за станом заборгованості компанії перед постачальниками/замовниками, контроль платіжної дисципліни, планування руху коштів у рамках затверджених бюджетів компанії, роботу з банком за рахунками в національній та іноземній валюті.
У рамках облікової функції виконувала такі завдання: облік основних засобів, нарахування заробітної плати, облік розрахунків із постачальниками/замовниками, облік розрахунків з податків та бюджетних платежів, нарахування та сплата податків. Здійснювала аналіз договорів та первинних документів на предмет правильності їх оформлення та наявності податкових ризиків.
Як податковий консультант/аудитор:
- проведення тематичного та ініціативного для підприємств різних галузей економіки (агротрейдери, оптова торгівля, дистрибуція, фінансові послуги)
- консультування з питань оподаткування (податок на прибуток, ПДВ, податок на дохід, інші)
- побудова ефективної системи оподаткування компаній
- підготовка інформації для оскарження рішень перевірок контролюючих органів у суді
- супровід клієнтів під час здійснення перевірок податковими органами
- запуск нової практики у сфері консалтингу з трансфертного ціноутворення
- підготовка документації з ТЦО, розробка методології та внутрішніх політик з трансфертного ціноутворення
- проведення тренінгів для фінансових директорів та керівників компаній, участь у конференціях як доповідач з питань трансфертного ціноутворення та новацій податкового законодавства.
ТОВ В«Республіканський правовий союзВ» листопад 2006 – грудень 2010рр.
Головний бухгалтер
Напрямок – консалтингові послуги, юридичні послуги, аудит
• Обов’язки:
В рамках займаної посади здійснювала контроль облікової функції компанії, аналіз фінансової інформації станом на кінець місяця, року для складання звітності з ПДВ, прибутку, фінансової звітності та внутрішньої звітності для інвесторів, складання бюджетів компанії та контроль за їх виконанням.
Здійснювала контроль за станом заборгованості компанії перед постачальниками, співробітниками, контроль платіжної дисципліни, планування руху коштів у рамках затверджених бюджетів компанії, роботу з банком за рахунками національної та іноземної валюти.
У межах облікової функції виконувала такі завдання: контроль правильності формування первинної вартості основних засобів, нарахування заробітної плати, облік ПММ, облік ТМЦ, облік ПДВ та прибуток.
Також до моїх функціональних обов 039;язків входило аналіз договорів та первинних документів на предмет правильності їх оформлення та наявності податкових ризиків, контроль та організація документообігу в рамках посадових компетенцій.
ПРОФЕСІЙНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА володіння мовами
Володіння комп 039;ютерними програмами: 1С 8. 2, М.Е.D.O.C, Slack, PowerPoint
Сертифікований аудитор (Сертифікат аудитора АПУ категорія "А")
Російська, Українська – рідна мова | Англійська – розмовна