Менеджер з трансфертного ціноутворення, Фінансовий менеджер, Головний бухгалтер

Персонал в Киев. Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Коротка інформація: маю досвід роботи Головним бухгалтером десять років, Керівником практики трансфертного ціноутворення п’ять років, податковим консультантом, консультантом з трансфертного ціноутворення – сім років. Володію навичками управління командою, управління проектами, ведення переговорів




Освіта:




Бухгалтерський облік та аудит, ступінь магістра (Київський Національний Економічний Університет, Київ)


Ключові компетенції:


- консультування у сфері трансфертного ціноутворення великих підприємств різних галузей економіки (аграрний бізнес, торгівля паливом, енергетична галузь, харчова промисловість, поліграфічна промисловість, переробна промисловість, дистриб&# 039;юторський бізнес, послуги)


- обґрунтування умов угод щодо відповідності принципам трансфертного ціноутворення з метою оптимізації оподаткування (різне рішення для кожного окремого випадку)


- формування та управління проектними командами (7 осіб)


- залучення та успішне ведення великої кількості клієнтів (від 60 клієнтів)


- ведення переговорів та доведення клієнтів до бажаного результату


- захист проектів перед клієнтами


- навчання персоналу суміжних підрозділів та зовнішніх компаній на тему трансфертного ціноутворення


- виступи на конференціях, форумах (у рамках популяризації бренду компанії та послуги)


- написання статей для профільних журналів


- ведення (модерація) конференцій


- проведення презентацій






Досвід роботи




Nexia DK
квітень 2023


senior tax


Обов’язки:


- підготовка, перевірка правильності підготовки, фіналізація документацій з трансфертного ціноутворення;


- проведення економічного аналіз, вибір та розрахунок показників рентабельності КО;


- управління проектними командами


- консультування у сфері трансфертного ціноутворення, підготовка відповідей на запити контролюючих органів у сфері ТЦО;


- проведення внутрішнього навчання




АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ В«MGI P.S.P. AUDITВ» лютий 2017 – березень 2023


керівник практики трансфертного ціноутворення


Напрямок діяльності – аудит, податковий консалтинг, консалтинг у сфері ТЦО, аутсорсинг


бухгалтерського обліку


Обов’язки:


- координація роботи практики трансфертного ціноутворення;


- формування та управління проектними командами (7 осіб)


- управління проектами


- залучення та успішне ведення великої кількості клієнтів (від 60 клієнтів)


- ведення переговорів та доведення клієнтів до бажаного результату


- підготовка документацій з трансфертного ціноутворення та звітів про контрольовані


операції для підприємств різних галузей економіки


- консультування у сфері трансфертного ціноутворення


- навчання персоналу суміжних підрозділів та зовнішніх компаній по темі трансфертного


ціноутворення




Компанія В«EUCONВ» січень 2011 – лютий 2017 років


головний бухгалтер, аудитор, податковий консультант


Напрямок діяльності – аудит, адвокатські та юридичні послуги


Обов’язки:


- У рамках займаної посади головного бухгалтера здійснювала контроль облікової функції компанії, підготовка фінансової інформації станом на кінець місяця, року з метою складання звітності з прибутку, фінансової звітності та внутрішньої звітності для інвесторів, складання бюджетів компанії та контроль за їх виконанням.


Здійснювала контроль за станом заборгованості компанії перед постачальниками/замовниками, контроль платіжної дисципліни, планування руху коштів у рамках затверджених бюджетів компанії, роботу з банком за рахунками в національній та іноземній валюті.


У рамках облікової функції виконувала такі завдання: облік основних засобів, нарахування заробітної плати, облік розрахунків із постачальниками/замовниками, облік розрахунків з податків та бюджетних платежів, нарахування та сплата податків. Здійснювала аналіз договорів та первинних документів на предмет правильності їх оформлення та наявності податкових ризиків.




Як податковий консультант/аудитор:


- проведення тематичного та ініціативного для підприємств різних галузей економіки (агротрейдери, оптова торгівля, дистрибуція, фінансові послуги)


- консультування з питань оподаткування (податок на прибуток, ПДВ, податок на дохід, інші)


- побудова ефективної системи оподаткування компаній


- підготовка інформації для оскарження рішень перевірок контролюючих органів у суді


- супровід клієнтів під час здійснення перевірок податковими органами


- запуск нової практики у сфері консалтингу з трансфертного ціноутворення


- підготовка документації з ТЦО, розробка методології та внутрішніх політик з трансфертного ціноутворення


- проведення тренінгів для фінансових директорів та керівників компаній, участь у конференціях як доповідач з питань трансфертного ціноутворення та новацій податкового законодавства.




ТОВ В«Республіканський правовий союзВ» листопад 2006 – грудень 2010рр.


Головний бухгалтер


Напрямок – консалтингові послуги, юридичні послуги, аудит


• Обов’язки:


В рамках займаної посади здійснювала контроль облікової функції компанії, аналіз фінансової інформації станом на кінець місяця, року для складання звітності з ПДВ, прибутку, фінансової звітності та внутрішньої звітності для інвесторів, складання бюджетів компанії та контроль за їх виконанням.


Здійснювала контроль за станом заборгованості компанії перед постачальниками, співробітниками, контроль платіжної дисципліни, планування руху коштів у рамках затверджених бюджетів компанії, роботу з банком за рахунками національної та іноземної валюти.


У межах облікової функції виконувала такі завдання: контроль правильності формування первинної вартості основних засобів, нарахування заробітної плати, облік ПММ, облік ТМЦ, облік ПДВ та прибуток.


Також до моїх функціональних обов&# 039;язків входило аналіз договорів та первинних документів на предмет правильності їх оформлення та наявності податкових ризиків, контроль та організація документообігу в рамках посадових компетенцій.




ПРОФЕСІЙНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА володіння мовами



Володіння комп&# 039;ютерними програмами: 1С 8. 2, М.Е.D.O.C, Slack, PowerPoint


Сертифікований аудитор (Сертифікат аудитора АПУ категорія "А")


Російська, Українська – рідна мова | Англійська – розмовна

Полезные ссылки

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Посмотрите похожие вакансии на Jobs.ua