Директор

Персонал в Кривой Рог. HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:

Опыт работы

Рік народження: 10. 08. 1988


Місце проживання: м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.


Сімейний стан: одружена, донька 13 років.




Освіта:


2005 р. – 2009 р. Криворізький економічний інститут


Київського Національного економічного університету


В«Економіка підприємства та управлінняВ»




Досвід професійної та трудової діяльності:




06. 2023р.- 10. 2023 р.: ТОВ В«Автошкола Магістраль +В»


Менеджер з організації консультативних робіт:


  • Прийом вхідних дзвінків за допомогою віртуальної АТС (BINOTEL), а також мобільного телефону, та інших ресурсів мережі Інтернет, месенджерів та сайтів;

  • Консультування, приймання/обробка заявок, зустріч клієнтів; обробка вхідної інформації через сайт та інші ресурси мережі Інтернет;

  • Ведення обліку каси;

  • Щоденне формування та відправка звітності, згідно правил та вимог встановлених на фірмі

03. 2017 р.- 02. 2022 р.: ТОВ В«Language UniverseВ» (Мовний центр)


Заступник директора:


  • Розробка стратегій управління, системи оцінки та програм мотивації персоналу, пошук та наповнення бази клієнтів;
  • В§ Управлыння (понад 25 співробітників);
  • Кадрове адміністрування;
  • Пошук та підбір персоналу та клієнтів;
  • В§ Ведення бази даних кандидатів та формування резерву викладацької та клієнтської бази;
  • В§ Формування організаційної структури компанії, штатного розкладу кожного працівника;
  • В§ Складання посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників; Складання графіків відпусток, графіків роботи;
  • В§ Розробка програм мотивації (матеріальна, нематеріальна) щодо компанії;
  • В§ Розподіл завдання між підлеглими, оцінка якості виконання;
  • В§ Впровадження корпоративної культури;
  • В§ Розробка робочих планів та програм;
  • В§ Складання навчальних розкладів;
  • В§ Складання тендерної документації.

09. на Jobs.ua. 2016: Освітній центр В«Czech Experience CenterВ»


Керівник регіонального представництва:


  • Розподіл обов&# 039;язків між менеджерами;
  • В§ Участь в освітніх виставках;
  • В§ Підбір персоналу;
  • В§ Складання та підписання договорів, робота з партнерами;
  • Консультування та робота з особистими клієнтами;

02. 2014 р. – 04. 2015 р.: Студія дизайнерських меблів В«МВМВ»,


Менеджер по роботі з клієнтами:


  • Укладання договору;
  • В§ Підбір матеріалів та фурнітури;
  • В§ Ведення звітності;
  • В§ Надання інформації про товар покупцю.

02. 2014 р. – 09. 2014 р. Інтернет-магазин В«Своя коліяВ»,


Менеджер:


  • Консультація абонентів у телефонному режимі про послуги та товари;
  • В§ Наповнення та ведення бази даних постачальників;
  • В§ Своєчасне освоювання інформації щодо проекту, необхідної для обслуговування інтернет-магазину;
  • В§ Робота з первинною документацією;
  • В§ Ведення звітності.

  • 07. 2007 р. – 04. 2008 р. Кадрове агентство В«УспіхВ»,
  • Менеджер з адміністративної роботи:
  • В§ Пошук персоналу;
  • В§ Складання резюме;
  • В§ Проведення первинних співбесід;
  • В§ Кадрове діловодство;
  • В§ Складання та розміщення інформації про вакансії у ЗМІ та на сайтах у мережі Internet;
  • В§ Пошук кандидатів відповідно до вимог, які пред&# 039;являються ініціатором заявки;
  • В§ Організація зустрічі керівника з відпрацьованими кандидатами;

04. 2006 р. – 08. 2006 р. ПП В«БаядераВ»,


Оператор ЕОМ:


  • Робота з первинною документацією (складання накладних)
  • В§ Прийом заявок від торгових представників;
  • Підготовка документів для торгових точок.

Інші навички:


Досвідчений користувач Microsoft Office, ресурси Internet.


Вміння працювати з офісною оргтехнікою;


Іноземні мови: українська, російська, англійська (elementary);


Проходження тренінгу В«Школа ефективних продажівВ».




Особистісні якості:


Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, порядність, націленість на результат легко навчаюся.